sobota, 29 czerwca 2013

hbxdjfgjsxfgxf

no cześć... taka troche spontaniczna notka i wgl nwm po co ją pisze... jest druga w nocy... ale dobra
jak widzicie, jest (żeby nie użyć wulgaryzmu) brzydki wygląd strony... eksperymentowałam no i przesadziłam. aż tak, że nie da się zmienić układu...
jestem głupia, wiem
to wszystko moja wina, wiem
mówi sie trudno... chociaż mam nadzieje, że blogspot jakimś magicznym cudem i moimi modlitwami się sam naprawi i będe mogła znowu eksperymentować z wyglądem....................................



ŻART. chce tylko zmienić żeby statystyka, archiwum itd. nie były na dole tylko z boku... obrzydliwie to wygląda ://

wniosek taki, jeżeli to przeczytaliście to haha dzięki ii przepraszam... ale przeżyjecie, nie? :) no właśnie.

to ja ide kończyć spring breakers, dobranoc (pewnie przeczytacie to w normalnej porze dnia..........) no to dobranoc dla mnie...

sory że sie rozpisałam



xoxo
(btw kasia)

15 komentarzy:

  1. Hahahah xDD Zawsze spoko. Mogę Ci pomóc.
    Wchodzisz na :
    Szablon ---> Dostosuj ---> Układ ---> Trójkolumnowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak robie, ale nie chce sie ustawić

      Usuń
    2. Hmmmm.. To pewnie zwyczajnie coś musiało się zepsuć. Dużo blogów miało z tym problem.
      Ja osobiście polecam, abyś zamówiła u kogoś szablon, to ułatwi Ci to sprawę :)
      Albo też jeżeli wchodzisz na paanel, szablon, to tam u dołu masz różne szablony. Spróbuj wybrać jakiś inny. Może chociaż to pom;)oze.
      Jeszcze mam kilka innych pomysłów, wiec może się ze mną skontaktuj. :D

      Przepraszam za błędy pisze na tel. :/

      Usuń
  2. Jesteście zdolne hahahha Loffka was xx

    OdpowiedzUsuń
  3. kieeeeeedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdz oglaldałaś Spring Breakers? Bo.chce.oglądnąć.ale idk gdzie://

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jakiej stronie oglądasz spring breakers ?????

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zalukaj jest, tylko cale po angielsku :3

    OdpowiedzUsuń
  7. awwww:3
    kocham to opowiadanie, uwielbiam Twoje tłumaczenie :3
    KOCHAAAM CIĘ ZA TO <3
    kiedy planujesz dodać następny ;> ?

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy nowy ?! ;//////

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham cię za to że to tłumaczysz! te tlumaczenie jest lepsze od Afterlight a nawet Dangera.

    OdpowiedzUsuń