środa, 12 marca 2014

DEVIL'S HAUNTING IS BACK

HEHE a jednak

jedna dziewczyna przesłała mi link do nowego twittera Sam ((za co ogromnie dziękuję)) napisałam do niej czy dalej pisze devil's haunting iiiiiiiiiiiiii okazało się, że tak!!!! asdfghjkl

oczywiście, jak to w życiu, jest problem

opowiadanie wróci dopiero w czerwcu ://///

autorka jest w trakcie edytowania tekstu, więc jest dobrze :)

nie bd się rozpisywać, bo pewnie nikogo to nie interesuje + macie napewno lepsze rzeczy do roboty
(((jak ja teraz, czyli oglądanie relacji z koncertu 5sos mm:))) TZN NIE
chodziło mi o to, że gdybym była na waszym miejscu to bym oglądała relacje a nie czytała co teraz pisze czyli jakieś gówno

dobra nie

jezu nie rozumiem nic już

koniec
JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA DO AUTORKI, ALBO ZWYCZAJNIE CHCECIE JEJ PODZIĘKOWAĆ CZY COŚ ((ZGAPIŁAM TO OD INNYCH FF SORKA)) TO PISZCIE TU tu tu


ja
i jeszcze raz ja

xoxo

9 komentarzy:

  1. Ok poczekamy to tylko 3miesiące damy rade :D

    OdpowiedzUsuń
  2. omom pozostalo 3mies.i bd nowe awww

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż czekając na coś "lepszego" może ominąć Cię naprawdę coś wspaniałego.

    Fikcja miesza się z rzeczywistością, czy to już ob­ja­wy schizofrenii?
    http://i-wont-tell-if-you-want.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka naprawde sie ciesze ze bedziesz dalej tlumaczyc :) Jestem pelna podziwu ze nie zostawisz tego i nie przestaniesz tlumaczyc....ja bym chyba nie wytrwala do czerwca i zrezygnowala. Jestes naprawde wspaniala,uwielbiam cie i to jak tlumaczysz...to NIESAMOWITE *.* Mam nadzieje ze nie przejmujesz sie hejtami....ci ludzie co hejtuja chyba nie maja co robic i nie maja swojego zycia skoro wpi**dalaja sie w twoje ;* Juz chce czerwiec...akurat 3 czerwca mam urodziny :) to wspaniale ;)) Pozdrawiam i caluje Kasia Sz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jest to, że ktokolwiek zechciał tłumaczyć to fanfic, jest ono długie i wymagające poświęcenia, więc dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń