poniedziałek, 5 maja 2014

cassie's curse

witam po dwumiesięcznej przerwie ;)
zacznę od miłych rzeczy ((w sumie cały ten post bd miły no ale ok))
jak sie macie? pisał\pisze ktoś z was egzamin\maturę?
mi egzamin poszedł dobrze, mam nadzieje że dostanę sie do dobrej szkoły (trzymajcie kciuki)

no to co, do rzeczy
w marcu, w poprzednim poscie pisałam że devil's haunting wraca w czerwcu
dzisiaj weszlam na profil Sam i jak się okazało, już 19 kwietnia dodała rozdział do drugiej części devila która nie nazywa się devil's haunting a cassie's curse
jak narazie są dwa rozdziały, napisałam już do Sam czy moge to tłumaczyć, mam nadzieje, że się zgodzi :-)

macie tu link do oryginału http://justinbieberfanfictionplus.com/user.php?action=favst&add=1&sid=56154 ((jestem na telefonie i chyba będziecie musieli skopiować link żeby w niego wejść))

mam nadzieje, że ktoś tu jeszcze jest...

to by było na tyle, dziękuje za uwagę, kocham was

kasia - imnewkate

7 komentarzy:

  1. suuuuper tak się cieszę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra mysle ze jest duzo osob ale niektorym sie nie chce pisac komentarzy lub nie zauwazyli twojego posta i czekaja na pierwszy rozdzial w czerwcu :* czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że będziesz mogła tłumaczyć drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG JAK SWIETNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. My też Cię kochamy za to, że tłumaczysz to, za to, że chcesz ♥

    OdpowiedzUsuń