środa, 5 marca 2014

koniec opowiadania?

jest ogromny problem, ponieważ wszystko wskazuje na to, że Sammi Nicole, autorka Devil i Devil's Haunting usunęła drugą część opowiadania...

pierwsza część jest na jbff, a drugą kompletnie wcięło :/

szukałam w google, na jbff, patrzyłam czy nie mam gdzieś zapisanego linku, jednak wszystko na nic. nigdzie nie ma

próbowałam też skontaktować się z Sammi, ale... usunęła również swojego twittera, a na tumblrze ostatni jej post jest sprzed roku.

narazie niestety koniec bloga, opowiadania itd

A PRZEDE WSZYSTKIM koniec mnie i ciągłego przepraszania :))))))
teraz na stos ze mną, zasługuje na to chyba

tym razem nie mam zamiaru przepraszać, bo i tak pewnie już nikt mi nie uwierzy jak momentami jestem zła na samą siebie, że tak zaniedbałam bloga i was

dużo, bardzo dużo jest mojej winy, bo gdybym tłumaczyła na bieżąco teraz wiedzielibyście co było w devil's haunting a tak to ja wszystko zepsułam

chociaż jak zwykle

A DO JEDNEGO KOMENTARZA CZY NIE MOGŁAM ODDAĆ OPOWIADANIA
MOGŁAM, ALE NAWET TEGO NIE CHCIAŁO MI SIĘ ZROBIĆ + CHCIAŁAM SIE ZMOTYWOWAĆ I SAMA WRÓCIĆ DO PRACY

TERAZ PYTANIE CZY CHCECIE ŻEBYM WSTAWIŁA FRAGMENT PIERWSZEGO ROZDZIAŁU, JEST TAM TYLKO CZĘŚĆ PRZESZŁOŚCI NO ALE ZAWSZE COŚ

na koniec- 3 gimnazjum, nauczyciele i matematyka to zło
już sram 'egzamin, egzamin, egzamin' wiem i tak że jestem idiotką, nikt nie musi mi tego udowadniać na papierze
zawodze wszystkich, zawiodłam was

jestem zjebana

pa

jak coś to ask i twitter

3 komentarze:

  1. prosze, dodaj chociaz fragmebt pierwszego, albo jak inni nie beda cgcieli do mi wyslij @xbiebxmelodyx

    OdpowiedzUsuń
  2. jak coś to poinformuj mnie @karpix123

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mów tak księżniczko.. nikogo nie zawiodłaś

    OdpowiedzUsuń