czwartek, 15 sierpnia 2013

ważne

chciałabym krótko, zwięźle i na temat. zapewne sie nie uda.
1) nwm czy wiecie ale są dwie tłumaczki. ja (kasia) i weronika
2) są wakacje. jedni pewnie myślą, ze będziemy dodawać rozdziały częściej, bo więcej wolnego itd. niestety, mylicie sie. te 2 miesiące minęły strasznie szybko, a przynajmniej ja chciałam ten czas spędzić z rodzina i przyjaciolmi. do tego większość z nich idzie do nowych szkół i będę ich mogła widywac raz w tyg. no i najgorsze, straciłam troche chęć do tłumaczenia. jednak wiem ze wy na mnie liczycie i będę dalej to robić.
myślę ze chęć straciłam przez kolonie. Weronika wam pisała.
te 2 tyg mnie chyba troche zmieniły i myślę ze na lepsze. poznałam ludzi których nigdy nie zapomne. jeden chłopak... eh, nieważne. wiem, ze was to nie obchodzi

jeśli to przeczytaliście, dziękuje.
i proszę, nie denerwujcie sie jak nie ma rozdziału. my też mamy swoje życie i też pojawiają sie w nim problemy które są ważniejsze niż rozdział.

następny rozdział postaram sie dodać jutro.

kasia

5 komentarzy:

  1. i tak Cię kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt się nie denerwuje. Znaczy, ja nie wiem, przynajmniej ja się nie denerwuję. Jak ni mogą się doczekać, to niech sami sobie tłumaczą ;) Dobrze, że nie rzucacie tego.
    A co do wakacji, mam nadzieje, że odpoczęłaś i że jednak zbierzesz siły i będziesz miała ochotę dalej tłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja cię całkowicie rozumiem. Chociaż tak masz więcej czasu na tłumaczenie ale masz swoje życie, nie żyjesz przecież tłumaczeniem, i mam nadzieje że większość to rozumie. Opowiadanie jest na prawde strasznie ciekawe niedawno je znalazłam i byłoby mi źle z tym ze je przestaniesz tłumaczyć. Ale ciesze się ze jednak odrzuciłaś tą myśl. Już nie moge się doczekać kolejnego. No i życze ci dużo weny do tłumaczenia dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy czekać :) Dziękujemy że wl poświęcasz swój czas :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ci co sie spinają niech kupią sobie maść na bół dupy , a ja i tak Cie kocham za to co robisz :D jak to nie obchodzi nas co u Ciebie jasne ze obchodzi poopowiadaj o tym chłopakuuuu ^^

    OdpowiedzUsuń