czwartek, 7 listopada 2013

czesc hej siemano

pewnie niektórzy wiedzą, ale i tak wolę to napisać, ze nie mam internetu.
wchodze jedynie w szkole bo mam wifi a na tel prawdopodobnie też mam internet ale to nie jestem dokładnie pewna czy płace + na tym czymś nie dałabym rady nic napisać.
tak więc, jeżeli bd mieć internet to od razu dodam rozdział :)
a Weronika chyba zostawiła tlumaczenie. napisałam do niej jakieś 3 tyg temu i nie odpisała. może po prostu wzięła sie za naukę.
szczerze mówiąc ja też powinnam. zaraz egzamin a ja nic


taaaaaaa

to do zobaczenia

kasia

4 komentarze:

  1. okej nie ma sprawy poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy :) nauka przecież jest ważniejsza niż tlumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie, ucz sie! każdy musi sie uczyć, ja też powinnam a zamiast tego czytam blogi xD trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń