wtorek, 10 grudnia 2013

Wprowadzenie

Po czasie, powracają z kilkoma zmianami.
Doszło do wielu zgonów, grunty zostały zniszczone a miłość stracona.
Ale oczami wsi Valdory wszystko wydaje się być niesamowite.
Byli wolni, mogli żyć swoim życiem bez zmartwień o walkę dobra ze złem.
Ale z zamku rzeczy były kompletnie inne.
Były walki, zaufanie zostało zgubione, miłość musiała przejść najważniejszy test.
Justin ma sekret który zniszczy WSZYSTKO jeśli Cassie się dowie.
'Jeśli się dowie, odejdzie'
'Jak możesz mi to robić, naszej córce'
'To koniec Justin i biorę Penelope ze sobą'
Już znasz DEVIL'A ale czy znasz DEVIL'S HAUNTING?




________________________________________________________________________


witam wszystkich po przerwie :) zdecydowałam że drugiej cz nie bd pisać na innej stronie bo nie chce mi sie jej robić bla bla bla 
narazie jest prolog, link do oryginału i trailer, zaraz będą bohaterowie i pierwszy rozdział :))

btw haunting znaczy nawiedzony itp więc wolałam tego nie tłumaczyć bo lepiej brzmi po ang


14 komentarzy:

  1. OMB jaram się *.* zapowiada się jeszcze lepiej niż część pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja ... juz nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się strasznie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę sie doczekać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochałam Devila więc to pewnie będę kochać jeszcze bardziej :* a tym czasem chciałabym zaprosić na moje pierwsze tłumaczenie:

    Prolog:
    ‘’Tylko powiedz mi jedną rzecz za nim odejdziesz, Ava” Jego głos drażnił moje zmysły, a ja odkryłam, że moje oczy podróżują w górę po jego chudym ciele, do póki nasze spojrzenia się nie spotkały. Jego twarz była poważna, ale wciąż wspaniała.
    ‘’Jak myślisz, jak głośno krzyczałaś kiedy Cię pieprzyłem?”
    CO? ‘’Słucham?” Udało mi się wybełkotać, to jest mój język.
    Pół uśmiechnął się z mojego szoku, kładąc swój wskazujący palec pod moją brodę, lekko go nacisnął powodując, że moje usta się zamknęły.
    zostawię to jednemu z was.

    http://tlumaczenie-the-lord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG jaram sie jak nie wiem co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czekam na nn :*
    Ciekawe jaką tajemnicę skrywa devil :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże... Jaram się

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!!...Jaram się już nie mogę się doczekać <333
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. *_* zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać. Kiedy będzie 1 rozdział ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chce już 1 rozdział :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy 1 rozdział. ? xx :)

    OdpowiedzUsuń